NASZ KONTAKT TELEFONICZNY:
71 313 40 84
Telefonując do nas dodzwaniacie się Państwo najczęściej do Poradni rehabilitacyjnej (w godzinach jej otwarcia) lub do działu fizjoterapii.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy można się zarejestrować telefonicznie?
Rejestrujemy przez telefon na wizytę lekarską. Warunkiem jest posiadanie ważnego skierowania do poradni specjalistycznej rehabilitacyjnej oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Podczas rejestracji proszę mieć przed sobą skierowanie oraz dokument z PESEL-em pacjenta.
Na zabiegi fizjoterapeutyczne nie rejestrujemy przez telefon lecz wyłącznie osobiście!
2. Czy można skorzystać z wizyty prywatnej lub zabiegów?
Porad lekarskich udziela się po wcześniejszej rejestracji telefonicznej lub osobiście. Obejmuje ona dokładne badanie pacjenta, ordynację leków, a w razie potrzeby koniecznych badań i oczywiście propozycję odpowiedniej rehabilitacji. Istnieje także możliwość wykupu zabiegów zaproponowanych wcześniej przez innych lekarzy, w tym specjalistów lub wykupieniu zabiegów, które wcześniej przynosiły poprawę stanu zdrowia.
3. Co leczy się w tej przychodni i jakie są tu poradnie?
Zajmujemy się kompleksową rehabilitacją medyczną w warunkach ambulatoryjnych. Co leczymy szczegółowo opisujemy w oknie DLA PACJENTA.
Z naszego doświadczenia wynika, że bardzo ważne jest postawienie prawidłowej diagnozy i odpowiednio szybkie rozpoczęcie rehabilitacji. Niestety bywa bardzo różnie, a przyczyny są zawsze indywidualne. Dlatego zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszej przychodni, choćby w przypadkach kiedy nie jesteście pewni jak sobie czy swoim bliskim pomóc!